ساریناسارینا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

سارینا فرشته زیبای ما

یازده ماهگی فرشته کوچولو ـ رویش چهارمین مروارید سفید

1394/2/11 12:34
نویسنده : مامان فاطمه
179 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی مامانی یازده ماهگیت مبارک....

خوشگل و ناز مامان یازده ماه از زمینی شدنت میگذره و چه قدر زود!باورش برام خیلی سخته که دختر کوچولوی من  که انقدر شادی و خوشبختی رو به خونه ی ما آورده یک ماه دیگه یکساله میشه...

سارینای قشنگم! من  دلتنگ روزهایی هستم که به سرعت باد سپری شدن  و خوشحال از اینکه نفس و عشق مامان روز به روز داره بزرگتر و خانمتر میشه،جدیداً دایی حسین هرجا میره پشت سرش میری و صداش میزنی و میگی دای.. وای مامان قربونت بشه دختر باهوشم!بازی لی لی حوضک و کلاغ پر رو یاد گرفتی و اداشو در میاری و من هرچی رو میگم تو میگی بر.. هرچیزی رو که میخوای با دستهای کوچولو و تپلیت بهش اشاره  میکنی و میگی این!به عروسکات میگی نینی ،وقتی چای میاریم میری کنار و میگی داغ،وقتی برات آهنگ میزاریم میگی دد نانا،دستمال کاغذی برمیداری و میکشی به میزا و مبلامثلاًمیخوای کمکم بدی،جدیداً به من میگی ماما!راستی دختر نازم یه مروارید ناز دیگه تو دهنت جوونه زده (دندان نیش جانبی پایین سمت چپ) مبارکت باشه...

ای تماشایی ترین مخلوق در روی زمین،آسمانی می شوم وقتی نگاهت می کنم!

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)